//----------------------------------------
// KAMERÁK


//-------------------------------------
// aktuális nézőpontból készít kamerát
// csak be kell másolni a kódot

debug0

camera(KAM, 11.03, 18.56, 35.4, 0, 0, 0)

//-------------------------------------------
//  matt felszín beállítása

  szín(fehér,0,0,0)


//---------------------------------
// KÉN-MONOXID

  hely(0,0,0)
  texture(chem/S.png,2,1)
  gömb(3) DEF KEN1
 
  
  hely(3.4,-2,0)
  texture(chem/O.png,2,1)
  gömb(1.5) DEF OXIGEN1
 

  hely(-12,0,0)
  csoport() DEF KEN_MONOXID
    csoport.add(KEN1)
    csoport.add(OXIGEN1)
  csoport.vége 



  
//---------------------------------
// KÉN-DIOXID

  hely(0,0,0)
  texture(chem/S.png,2,1)
  gömb(3) DEF KEN2
 
  
  hely(2,-3.4,0)
  texture(chem/O.png,2,1)
  gömb(1.5) DEF OXIGEN21

  hely(2,3.4,0)
  texture(chem/O.png,2,1)
  gömb(1.5) DEF OXIGEN22


  hely(0,0,0)
  csoport() DEF KEN_DIOXID
    csoport.add(KEN2)
    csoport.add(OXIGEN21)
    csoport.add(OXIGEN22)
  csoport.vége 




//---------------------------------
// KÉN-TRIOXID

  hely(0,0,0)
  texture(chem/S.png,2,1)
  gömb(3) DEF KEN3
 
  
  hely(2, -3.4,0)
  texture(chem/O.png,2,1)
  gömb(1.5) DEF OXIGEN31

  hely(2, 3.4,0)
  texture(chem/O.png,2,1)
  gömb(1.5) DEF OXIGEN32


  hely(-4,0,0)
  texture(chem/O.png,2,1)
  gömb(1.5) DEF OXIGEN33


  hely(12,0,0)
  csoport() DEF KEN_TRIOXID
    csoport.add(KEN3)
    csoport.add(OXIGEN31)
    csoport.add(OXIGEN32)
    csoport.add(OXIGEN33)
  csoport.vége